Long time no see :)

Nu har det gatt en hel vecka har. Tiden gar faktiskt ganska sakta.. Har hunnit med sa mycket pa den har tiden!

Ska forsoka mig pa en kort uppdatering med bilder..

Var pa marknad och sag pa massa konstiga matratter. Det har ar rostade insekter... Jag vagade testa en sak. Pannkakor :P

 

Var pa thaiboxning. Faktiskt ganska spannande.. men det blev lite langtrakigt. Manga matcher pa en kvall..

 

Sen var vi pa Island safari. Dom har sma fiskarna ater dod hud. Det kittlar VALDIGT! Vi fick aven se elefantshow, apshow och rida pa elefanter :)  Sen korde dom oss runt pa on for att se lite sevardigheter. :)

Idag har vi varit pa Angthong National marine park, som ar en samling med sma oar. Valdigt fint.. och mysigt med battur! Snorklade, paddlade kajak och badade pa fina strander.

Monkey rocks

Det har har tagit en evighet att lagga ut, och jag har massa fina bilder jag vill visa.. men det far bli en annan gang! :)

Ja just ja! Har forresten akt bat forbi familjen Beckhams semestervilla har pa on! :)  Funderar starkt pa att smyga mig dit en kvall! :P


Kommentarer
Postat av: Kristin N

Ser fantastiskt ut! Nästa gång kan jag följa med som fotograf. Varför är det så många fler fiskar vid dina fötter än Magnus? :)

2011-10-24 @ 18:04:43
Postat av: Petra

haha! Kan vara for att jag inte vaagde satta ner fotterna forst.. sa dom at en massa pa hans fotter forst. Du ska se den forsta bilden.. da siter jag med fotterna ovanfor och ser jatteglad ut, och magnus ser otroligt plagad ut :P

2011-10-26 @ 08:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0