Fauskevarden

Halv 11 blir jag väckt av ett sms av Moa: Jag är med på fjälltur.. Hämtar dig om 45 minuter.  OJ tänkte jag... hade inte räknat med att det skulle bli nått eftersom dom lät så tveksamma igår. Men då var det bara att komma upp, slänga i sig frukost och iväg. Det blev Moa, Emma, Ronny och Ole som följde med. Trevligt trevligt!

Vi gick upp för Fauskevarden där man först kör upp ganska långt..  Sen var det 1 timme och 15 minuter ganska brant uppför. Hade medelpuls på 154 upp, och maxplus 186. Men det var väldigt fint när vi kom upp.. såg långt åt alla håll.

Dit upp skulle vi!

 

 

Där nere såg vi flygplatsen..

 

Fin utsikt..

 

Totalt tog det 2 timmar och 5 minuter.. Säkert några som tycker att det är jättesegt men vi gick ju med maxpuls hela vägen upp nästan så vi tycker att vi jobbat på bra! :)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Wow, det ser fantastiskt ut! Och motion får man alltså på köpet.

Vilket år som helst kommer jag att göra allvar av mitt hot om att komma och hälsa på, men jag väntar väl tills ni ställt i ordning gästrummet i ert nya radhus :-)

2011-09-17 @ 20:23:46
Postat av: Anonym

Spreka!!! Det blei altså fjelltur idag :-) Kose deg ute i kveld:-) Klem frå Camilla

2011-09-17 @ 21:46:08
Postat av: Petra

Sofi ta med familjen och kom efter maj nästa år! :) Då har vi plats för er allihopa! :)



Camilla: Ja Moa sov lite längre än dig så då gick det bra! :P Känns bra att ha kommit iväg i finvädret!

2011-09-18 @ 01:51:37
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hjälp va vackert! Men guuuud va jobbigt... puh.

2011-09-18 @ 20:37:39
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0