Dåligt!

Jag är verkligen dålig på att blogga nu för tiden. Glömmer helt bort det.
Påsken var väldigt bra i år. Började med en tjejfest med god mat och vin. Så gick vi ut, vilket inte var lika roligt, men helt okej! Vaknade på lördagen och blev påmind om varför jag inte dricker alkohol längre. Det är inte värt det.

Det var strålande sol så vi ville upp på hytta så fort som möjligt på lördagens förmiddag. Där väntade hela Magnus familj och några fler. Jag och Hilde fick åka liggandes på en släde efter skotern upp. Riktigt roligt faktiskt, skrattade så vi grät. :) Magnus var redan på väg upp på ett fjäll, och det tog inte lång tid innan alla fått på sig ett par skidor och gick ut. Jag hängde med Harald och Ingrid och åkte lite kälke istället.

Vi sov där en natt och hade väldigt trevligt med bra sällskap och god mat.

Måndagen var vi tillbaka på jobb igen, och tisdagen satte även skolan igång för fullt. Ligger lite efter men tror det ska gå bra!

Har äntligen fått bilder på Magnus födelsedagspresent från mig i New York!
Limousin till flygplatsen. Måste man lämna NY så gör man det med stil! :)


På fredag åker vi till Sverige för att gå på Moas dop, träffa lilla Anton för första gången, och krama om Kristin hårt och länge!   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0