Höst

Jag har aldrig gillat hösten.. Kanske för att det regnat så mycket och ångesten inför snö och vinter börjar. Men nu tycker jag plötsligt att det är jättemysigt att det börjar bli höst!
 
Jag gillar att det är mörkt när jag kör på jobb på morgonen, men inte så att det hunnit blivit mörkt när jag ska köra hem också som det kan vara på vintern.
Jag gillar att det är lite kallare, så man får ha lite tjockare tröjor. (Men inte så kallt att man måste ha täckjackor och långkalsonger/stilongs)
Jag gillar att det finns massa bär och svamp! Startade dagen med en smootie med färska hallon och blåbär, avslutade dagen med en macka med kantarellstuvning. (å vi har MASSA hjortron/moltesylt i frysen!)
Jag gillar när träden börjar bli färgglada!
 
 
Nu är det
6 dagar till tjejfest och Tone Damli konsert
20 dagar till Sverigeresan
28 dagar till Polenresan
34 dagar till Tyskland och Johannas bröllop! Tjoho!
41 dagar till första ultraljudet! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mannen

Trur du begynner å bli litt vestlandsjente eg ;-)

2012-08-27 @ 11:49:53
Postat av: Linda

När får vi se magbilder? =)

2012-08-31 @ 12:16:53
URL: http://lindaslykke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0