Spännande!

Idag var vi och såg INNE i våran blivande lägenhet!!  :)  Delar så klart med mig så ni får se..  Även om det var lite svårt att få nå bra bilder.

Här står jag då i dörröppningen från hallen, och ser mot vårt vardagsrum. Gigantiskt stort och fint fönster, och till vänster där blir det trappa ned till våningen under. Till vänster om där jag står blir ett litet sovrum.

 

Här blir vårt kök!

 

Här ligger jag i "trappan" och tar bild ner på tvättstuga där till vänster, och badrum till höger. :)

Sovrummen var lite svåra att se... men dom blir till vänster om tvättstugan.. och till höger vid trappan blir ett extra litet vardagsrum.

 

Jag blev livrädd först, för allt ser så otroligt litet ut!! Men nu har flera sagt till mig att det ser mindre ut innan alla väggar och allt är färdigt. Gud vad jag längtar! :)

 


Kommentarer
Postat av: cissi

Sen kommer du tycka det ser litet ut igen innan ni har möblerar! Jag fick panik när vi såg vårt radhus utan möbler! Men man blir lite lurad. :-)

Verkar bli jättefint!

Håller på att övertyga Toni att vi ska åka till Norge i sommar!! :-)

2012-02-11 @ 05:51:08
Postat av: Eken

Ja allt ser jättelitet ut innan det har väggar. Ingen fara det kommer bli superbra. Men sen har ni ju flera våningar oxå, tänkt på det :-) ser skitfint ut iallafall!!

2012-02-11 @ 07:42:32
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, hur som helst så blir det ju mer än dubbelt så stort som vi bor nu. :) Så det måste ju bli bra!



Ja kom bara kom! :) Alla är välkomna! Sa det för ett tag sen, att jag har inte varit på rafting fast det finns 2 mil bort. Så nu måste vi få besök så jag får komma iväg på det. :)

2012-02-11 @ 09:20:42
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: cissi

Vi kör gärna rafting! har gjort det en gång i åre, riktigt kul!

2012-02-12 @ 09:22:14
Postat av: Linda

Tack =) Det är bara att gå en grundkurs i pjoning på youtube så kan du också fixa vantar i present till folk! ;) Vad kul att se lite bilder från lyan! Kommer att bli grymt bra!

2012-02-12 @ 21:58:41
URL: http://lindaslykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0