Valentines!

Gud vilken bra dag det blev idag! Överraskade Magnus med hans favoritfrukost på morgonen. Ägg, bacon och bönor. Han blev väldigt glad även om han blev väckt tidigt. :) 

 

Vi hade bestämt att vi inte ska köpa nått till varandra idag eftersom vi behöver pengarna i New York om 17 dagar! (Ja där fick jag in det också) Men nått romantiskt kan man ju göra ändå!  :)

Efter frukost åkte vi och handlade bänkskiva och färg till vårt kök. Det är verkligen inget fint kök vi har.. så vi tänkte göra det lite finare innan vi ska sälja lägenheten. Å det verkar vara så att när jag planterat en idé i Magnus huvud så måste det hända PÅ EN GÅNG! Så då var det bara att hänga med. Det jag INTE hade väntat mig var att han skulle jobba med det hela dagen sen också. Så nu har han kommit jättelångt i renoveringen. Blir superbra!  Före och efter bilder kommer när det är färdigt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristin N

Ska bli spännande att se bilderna!



Jag är nästan lika excited över New York som du. Önskar jag kunde sitta i din handväska och följa med på resan. För du har väl fortsatt använda väska? :)

2012-02-15 @ 01:15:18
Postat av: Petra

Nja.. Ska erkänna att jag varit dålig på det nu. Har så stora fickor på vinterjackan! :) Sen går jag ju mest med skolväska nu om jag inte är på jobb..



Hade varit awesome om du kunde vara med! Får ta massa bilder istället! :)

2012-02-15 @ 07:38:08
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Sofi

Ja, för NY är ju nästan lika bra på bild som live.

Eller inte.



Du får komma hit och prova Gävles nya beachhall sen, riktigt skoj!

2012-02-15 @ 21:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0