Gott nytt år mina vänner!

I år är året då jag

Lärt mig åka slalom (försökt iallafall)
Köpt en lägenhet för 3,1 miljoner
Spelat beach i Alanya.
Flygit med huvudet före ner för en backe i Åre.
Lärt mig fiska med kastspö
Blivit hämtad med ambulans
Hoppat fallskärm
Semestrat i Thailand
Gått på 4DX bio
Träffat stormarna Berit och Dagmar
Fått en systerdotter som är väldigt älskad
Anmält mig till första kursen på sjuksköterskeprogrammet

Tack så mycket för året som varit. Jag älskar, känner mig älskad och lever livet!

Nu ser vi fram till ett lika bra 2012. Med nytt boende och New Yorkresa!


Kommentarer
Postat av: Eken

Älskad och lever livet precis som du förtjänar!

2012 kommer bli ännu bättre. Nu är det inte långt kvar till inflytt i nya huset! :-D

2012-01-02 @ 15:06:50
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va, ska du bli sjuksköterska? I Norge?

2012-01-02 @ 19:45:53
Postat av: Petra

Vi får se. Börjar med en kurs nu samtidigt som jag jobbar. Är ju pluggrädd så får se hur det går :-)

2012-01-02 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0