Många bollar i luften

Här bara flyger dagarna fram! Jobb, träning, hänga med Sofia, och så idag.. SKOLA!

Det blev lite hastigt.. Även om jag visste att jag skulle börja, så hade jag väntat på att få brevet att jag kommit in. När brevet med info och allt kom, var det plötsligt dagen innan jag skulle börja! Tur att jag har snälla kollegor som kan byta med mig. Ville verkligen inte missa intron.

Men intron gick bra, och jag känner mig laddad för att klara det här nu! Första föreläsningen om mikrobiologi var intressant också, kan vara bra att ha med sig när dom svåra delarna kommer :)

Känner samtidigt att jag är orolig för att det ska bli för mycket att studera 100 %, samtidigt som jag jobbar 100 %. Men jag gillar ju att ha mycket att göra. Kommer nog bli riktigt tidiga träningar nu om jag ska hinna med det! :P

Förutom det har vi varit på möte med Bravida för att bestämma var vi vill ha stickkontakter och lampor i lägenheten. Hur lätt är det då! Hoppas verkligen det blir bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0