Jag är en jävel på att laga köttfärssås

Tänk att nått så enkelt som spagetti och köttfärssås kan bli så gott! Jag är rätt bra på att laga mat måste jag säga!

Annars har jag sommarångest eftersom alla lägger ut supermysiga, somriga bilder. Plus att jag pratade med Sigrid idag och insåg hur mycket jag saknar beach-livet. Jag saknar att åka över hela sverige, se massa olika stränder, få en solbränna, bada, spela beach, träffa massa vänner i beachfamiljen osv. Istället jobbar jag heeeela tiden och är för trött för att göra annat än att sova och äta när jag är hemma.

Jag blir arg på Norge och Førde som inte har varmt vatten man kan åka och bada i, eller en strand man kan hänga på och äta glass och träffa massa känt folk!

Okej, nu har jag klagat lite. Nu räcker det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0