Fucking fantastic

Jag känner mig som att jag är med i Sex and the city!!
Igår vaknade vi tidigt tidigt och gick ut för att äta lite frukost. Jag åt bagel med lax och cream cheese, Magnus åt blueberry banana pancakes. :)
Sen gick vi en låååång promenad runt Central park som ligger typ 300 meter från hotellet. Supermysigt!
Det känns som att man känner igen så många platser!
Sen blev det shopping runt Times square. Tre våningars M&M store, klart man måste køpa lite godis!! :)
Har inte hunnit med så väldigt mycket butiker eftersom alla är så enormt stora.. Men vi avslutade iaf med ett besøk på Appel store, och en stor leksaksbutik på kvällen innan det var dax att komma hem och ladda upp før morgondagen! :)
Idag blir det Outletshopping! :D
Funkar dåligt med bilderna..  får lägga ut fler när jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0