Vilken bra kväll!

Skönt att sluta tidigt idag så man fick se hockeyn! :) Brynäs gick till semifinal efter en grymt spännande match. Blir så glad! Nu hoppas vi bara att det håller ända fram till final så jag får ta med Magnus på en Brynäsmatch i april när vi kommer hem!

Efter hockeyn har jag skypat med Magnus och diskuterat radhuset. Shit, 55 dagar kvar till inflytt! :)  Mycket som ska funderas på..  Ska vi ha ny soffa eller använda min? Vad ska vi ha för matbord? Ska vi ha fondvägg? I vilka rum isåfall? Får gästsängen plats i gästrummet? Känner verkligen att det pirrar i magen när jag börjar fundera!

Den här veckan har jag föreläsning 9-13 och jobb 13-21 varje dag. Känner mig ganska less.. Men det är bara en vecka till som är så, sen får jag lite "ledigt". (Inga dubbeldagar)

Hurra för att få tillbaka på skatten förresten! Jag som fått högst 600 kr förut medan alla andra får över 10 000. Nu är det min tur!! :)  Synd bara att den andra hälften i vår ekonomi fick restskatt, så vi gick ändå minus. :(


Kommentarer
Postat av: cissi

Roligt att det snart är dags för den efterlängtade flytten :-)

Hur ser det ut för er i sommar? Vi har semester de två sista veckorna i juli och funderar på en tripp till Norge :-)

2012-03-22 @ 08:24:34
Postat av: Petra

Ja vi kommer vara i Sverige första 2 veckorna i juni, sen blir vi hemma. Kommer väl jobba en del men i juli brukar vara mindre jobb så det passar ju bra :)

2012-03-22 @ 09:16:17
Postat av: Linda

Men fy fasen vad tråkigt! 26 000 kr? Vad är det som händer iår?? Har ni kollat så det stämmer? Jag vet fortfarande inte hur det blev för mig.



Fondtapet ja... finns ju många läckra men svårt att säga när jag inte vet färg på möbler/överkast m.m. Men vi har köpt på Maxbo om ni har nån sån affär där uppe? De har en del fint! =) Våran sovrumstapet är därifrån! Kommer du ihåg hur vårat sovrum ser ut med lister runt fondtapeten? Det är ett hett tips också!

2012-03-22 @ 13:04:57
URL: http://lindaslykke.blogg.se/
Postat av: Majk

Vi får tillbaka 26 000 kr. Men av det är 21 000 ränteavdrag för lägenhetslånet under 2011.



Det är ju BRA att inte få tillbaka för mycket. Eftersom det är DINA pengar som ligger låsta hos Skatteverket. Det är ju inte så att man FÅR pengarna. De är ens egna redan sedan länge.

2012-03-22 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0