Plugga plugga plugga

Blääää. Just nu känns det skit med den här kursen! Sjukdomslära och Farmakologi.

Det känns ungefär som när jag ska gå och handla på rea. Det är så mycket folk, och sån oordning på kläderna att jag hamnar i nån slags ingenmansland och bara skummar igenom innan jag ger upp och går ut. Har nog aldrig handlat ett plagg på såna reor.

Så känns det nu med. Det är så mycket att jag vill ge upp!
Har gått igenom halva häftet med frågor..  och kommer inte ihåg svaret på dom första sidorna ens. Tror inte jag kommer hinna färdigt med alla frågor heller innan examen.. Så då är det ju helt kört. Suck. Tänk om man bara kunde få gå på föreläsningar och lära sig saker.

Kanske det känns bättre imorgon. Får hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0