Sommarlov!

Då har jag haft examen i Sjukdomslära och Farmakologi. OM jag får godkänt i den.. men det tror jag, så har jag klarat av 30 studiepoäng det här halvåret. Det sägs att det är dom två svåraste kurserna i hela sjukepleieprogrammet.

Det känns otroligt skönt att vara färdig och kunna släppa skolarbetet från hjärnan ett tag, och bara koncentrera mig på jobb. (och träning!) Blir som att gå ner på 50 % för mig. :)

Får se vad jag gör till hösten.. Kan inte riktigt bestämma mig!

Huset är som en krigszon just nu.. Flyttkartonger och saker överallt. Men ska väl ha tid att packa upp lite i helgen. Problemet är bara att vi skulle behöva ta en tur till IKEA och köpa garderob och lite hyllor och så..  men det hinner vi inte förrän efter ferien. Så vart gör man av alla saker då?! :)

Nu blir det en liten fjälltur med Moa. Första träningen sen operationen så vi får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0