Sunnfjordshallen <3

Idag har Førde fått en beachhall! Helt sjukt vad bra! Är bara Oslo som har en riktig beachhall annars, och kanske en liten i Bergen?
Jag hoppas att jag kommer ha ork och tid att spela en del när bebis har kommit. Hade helst spelat nu med men tror att jag kommer få gå på kryckor i 3 månader då så jag låter bli :)
 
Ska bli intressant att se hur dom kommer göra med bokningar, tränare och sånt framöver. Det är beachgymnasiet som ordnat den, men jag hoppas att det är många fler som kommer kunna satsa på beach här. Finns verkligen några tjejer och killar med potential! 
 
Det bästa är att den ligger bara 5 minuters promenad från mitt hem.. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0