Städa?

Nej, jag har kommit på massa som prioriteras före.. (Som att blogga till exempel) Har varit hemma sen kl 10 på fm utan att komma igång med städningen. Jaja, jag har ju hela helgen på mig!

Idag har vi bestämt hur vi ska ta ut föräldraledigheten.. och det känns skönt att ha överstökat.Helt overkligt att tänka att man ska vara hemma så länge! Jag har även köpt en babybjörn begagnad/brukt. Jag hoppas att vi får tag på det mesta sånt där lite billigare. Är ju en hel del som ska köpas.
 
Bebis har förresten börjat sparka. Har varit lite osäker nu 3 dagar i sträck om det verkligen är det.. men idag sparkade han/hon mot kissblåsan och det var HÅRT! :)
 
Vintern är på väg.. Snö i måndags på jobbet. Å kallt som tusan!  Tur att vi ska ha sol nu från imorgon till söndag. Ska verkligen njuta av att vara ledig. På måndag kommer Anders och ska kolla in Förde för att kanske jobba här. :)
Ska bli kul med besök!
 
 
okej.. lite kanske jag måste städa nu då.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0