Det närmar sig

2 days to go.. Har en känsla av att det blir mer. Ja det känns som att jag ska gå gravid hela livet. Känner att jag är riktigt deprimerad.. Fint väder och sol.. och jag har ingenting att göra. Den som kom på att man ska vara ledig från jobb 3 veckor innan måste vara en lat jävel som tycker om att gå hemma och tråka. Röstar säkert på AP. :)

Som att det inte skulle vara nog så känner man sig ganska lik en flodhäst. Hittar ingen skön ställning när jag sover, och höfterna domnar bort. När jag vaknar ser fingrar och händer ut som köttbullar och jag kan knappt böja dom. Magnus är pigg som bara den och har varit på 3 toppturer den här veckan. Kul för honom. :P
Ja, jag är bitter. Jag vill få ut ungen så jag kan säga att "åååh det var värt allting! Det var inte nååå hemskt och gjorde inte nåååå ont. Jag skulle kunna skaffa 7 till!"
Så det så! :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Även om man kanske inte vill ha sju till så är det helt klart värt det :-) Härda ut och Lycka till!
Sofi

2013-02-25 @ 07:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0