Kroppen

Måste bara skriva av mig lite så att jag slutar tänka på det sen. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt för tjejer (och tyvärr en del killar med) att vara nöjda med sin kropp. Diet hit och diet dit. Ät lagom av allt så går man inte upp i vikt. Rör på kroppen så att den mår bra. Kan inte prata för alla här men min hjärna mår bra mycket bättre av att träna lite också.

På gymmet är det både unga och äldre som duschar i trosor och bh för att dom inte vågar ta av sig naken. Vad är det som gör det här!? Vem ska jag slå i huvudet? :) Kan inte komma ihåg att min mamma behövt säga till mig att det är naturligt att duscha med andra tjejer utan att gömma mig? Vem har lärt mig det? Ser jättekrångligt ut att smyga på sig kläder under handduken..

Jag vet att jag väger nått kilo för mycket, men så länge det inte blir sjukligt så tänker jag må bra över min kropp! Å jag tänker fortsätta visa mig naken i omklädningsrummet, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0