Året som gått

01.01.13. En dag att glädjas över året som varit, eller lägga det dåliga bakom sig och se fram emot ett nytt och bättre år. Jag gillar att sätta mål för mig själv.. även om jag vet att dom inte alltid uppfylls. :)
 
2012
Får väl säga att det varit ett år med mycket resande! Älskar det! Förutom att jag varit hem ovanligt mycket till Sverige, så var vi på en fantastisk resa till Island och New York i mars. Resesällskapet var Camilla, Harald och lilla Ingrid och det var helt perfekt!
I juni blev det en charterresa till grekiska Samos. En riktig pensionärsresa med sol och bad. Helt okej, men ska jag åka på en sån resa igen så ska vi ha sällskap av ett gäng! Iofs kommer vi ju ha en bebis som håller oss igång snart så då kanske det inte blir lika tråkigt.
September var det dax igen, då var det Polen och Tyskland som stod på listan. En mycket bra resa även om det drog ner lite att jag hade lunginflammation som jag inte blivit helt bra i.
 
Det som påverkat året mest förutom resorna är Kärlek. Vi har varit på två väldigt fina bröllop. Kristin och Peter, Johanna och Daniel. <3  Det är verkligen nått speciellt att få vara med när två människor väljer att gifta sig och lova att vara trogen tills döden skiljer dom åt. :) Nån gång i den första veckan i juni blev en liten bebis till också, i Sverige faktiskt. Ganska overkligt att tänka att vi ska bli föräldrar i 2013.
 
Förutom det har jag ju:
Flyttat in i vårt fina hus
Opererat blindtarmen
Läst och fått godkänt på 2 kurser på högskolan
Köpt bil (som jag älskar)
 
Tack till alla som gjort året så fantastiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0